![](https://static.wixstatic.com/media/76be75_3c618669eea34873bfe691e234d8a8a8~mv2.jpg/v1/fill/w_580,h_300,al_c,q_80,enc_auto/76be75_3c618669eea34873bfe691e234d8a8a8~mv2.jpg)
Zapraszamy do naszego stoiska 30-31 Maja
PROGRAM KONFERENCJI
Dzień pierwszy (30.05.2016)
Wydawać pieniądze na marketing potrafi każdy. Wydawać mądrze – tych jest mniejszość – Paweł Tkaczyk, specjalista budowy silnych marek, nowoczesnego marketingu, psychologii konsumenta, mediów społecznościowych i grywalizacji.
Kluczowe momenty sprzedaży, jak nie przegapić szansy na dodatkowy zysk – Marta Fiłoń, trener biznesu spa&beauty.
Planowanie finansowe w biznesie beauty i spa. Dlaczego jest podstawą sukcesu – Kalina Ben Sira, założycielka i prezes sieci Klinik La Perla.
Którędy wiedzie droga na szczyt – porady i przestrogi twórczyni marek Soraya, Dermika oraz Yonelle – Jolanta Zwolińska, businesswoman, laureatka kilkudziesięciu nagród przyznawanych przez gremia branżowe i biznesowe
Od szyldu po wystrój wnętrz – jak zadbać o aspekt wizualny salonu beauty i dlaczego jest on istotny? – Żaneta Stanisławska, właścicielka ogólnopolskiej sieci Szkół Broadway Beauty International Group.
Strategie wyjścia z impasu, czyli co zrobić, kiedy biznes nie idzie – Beata Adamczyk, manager Instytutu Zdrowia i Urody Feniks w Warszawie, niezależny konsultant spa.
Jak wykorzystać potencjał mózgu, aby zwiększyć swoją efektywność i osiągać sukcesy – Anna Urbańska, neurocoach, Master Trener Structogramu.
Gdyby ciężka praca popłacała, królem zwierząt byłby osioł – Sebastian Maśka, pomysłodawca i współzałożyciel Versum – systemu do zarządzania salonami kosmetycznymi, fryzjerskimi oraz spa.
Jak skutecznie pozyskać dotacje i dofinansowanie na projekty inwestycyjne i szkoleniowe – Piotr Tabor, zarządza siecią Hoteli Plus, koordynator projektów inwestycyjnych i szkoleniowiec.
Jak grać ofertą, żeby wygrać – Justyna Gwiazda-Wapińska, właścicielka She Day Spa
Dzień drugi (31.05.2016)
Dyskusja moderowana właścicieli i managerów obiektów beauty i spa
tematyka dyskusji: 5 elementów zyskowności
Każdy element zyskowności poprzedzony będzie wystąpieniem ekspertów praktyków, którzy podzielą się swoją receptą na sukces danego „elementu zyskowności”.
Oferta – Justyna Gwiazda Wapińska, właścicielka She Day Spa
Finanse – Kalina Ben Sira, właścicielka sieci klinik La-Perla
Koszty – Robert Stępiński, właściciel i manager spa w Hotelu Artus w Karpaczu
Inwestycje – Beata Adamczyk, manager Instytutu Zdrowia i Urody Feniks
Promocja – Agata Wendzonka, właścicielka salonów urody Kandara i Kandara Wax & Nail
moderator dyskusji: Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Beauty Inspiration
Szczegółowy program konferencji i warunki uczestnictwa: