top of page
Zdjęcie autoraMonika Kosieniak

Secret Soap na konferencji Zyskowny Biznes Beauty i Spa


Zapraszamy do naszego stoiska 30-31 Maja

PROGRAM KONFERENCJI

Dzień pierwszy (30.05.2016)

  1. Wydawać pieniądze na marketing potrafi każdy. Wydawać mądrze – tych jest mniejszość – Paweł Tkaczyk, specjalista budowy silnych marek, nowoczesnego marketingu, psychologii konsumenta, mediów społecznościowych i grywalizacji.

  2. Kluczowe momenty sprzedaży, jak nie przegapić szansy na dodatkowy zysk – Marta Fiłoń, trener biznesu spa&beauty.

  3. Planowanie finansowe w biznesie beauty i spa. Dlaczego jest podstawą sukcesu – Kalina Ben Sira, założycielka i prezes sieci Klinik La Perla.

  4. Którędy wiedzie droga na szczyt – porady i przestrogi twórczyni marek Soraya, Dermika oraz Yonelle – Jolanta Zwolińska, businesswoman, laureatka kilkudziesięciu nagród przyznawanych przez gremia branżowe i biznesowe

  5. Od szyldu po wystrój wnętrz – jak zadbać o aspekt wizualny salonu beauty i dlaczego jest on istotny? – Żaneta Stanisławska, właścicielka ogólnopolskiej sieci Szkół Broadway Beauty International Group.

  6. Strategie wyjścia z impasu, czyli co zrobić, kiedy biznes nie idzie – Beata Adamczyk, manager Instytutu Zdrowia i Urody Feniks w Warszawie, niezależny konsultant spa.

  7. Jak wykorzystać potencjał mózgu, aby zwiększyć swoją efektywność i osiągać sukcesy – Anna Urbańska, neurocoach, Master Trener Structogramu.

  8. Gdyby ciężka praca popłacała, królem zwierząt byłby osioł – Sebastian Maśka, pomysłodawca i współzałożyciel Versum – systemu do zarządzania salonami kosmetycznymi, fryzjerskimi oraz spa.

  9. Jak skutecznie pozyskać dotacje i dofinansowanie na projekty inwestycyjne i szkoleniowe – Piotr Tabor, zarządza siecią Hoteli Plus, koordynator projektów inwestycyjnych i szkoleniowiec.

  10. Jak grać ofertą, żeby wygrać – Justyna Gwiazda-Wapińska, właścicielka She Day Spa

Dzień drugi (31.05.2016)

Dyskusja moderowana właścicieli i managerów obiektów beauty i spa

tematyka dyskusji: 5 elementów zyskowności

Każdy element zyskowności poprzedzony będzie wystąpieniem ekspertów praktyków, którzy podzielą się swoją receptą na sukces danego „elementu zyskowności”.

  1. Oferta – Justyna Gwiazda Wapińska, właścicielka She Day Spa

  2. Finanse – Kalina Ben Sira, właścicielka sieci klinik La-Perla

  3. Koszty – Robert Stępiński, właściciel i manager spa w Hotelu Artus w Karpaczu

  4. Inwestycje – Beata Adamczyk, manager Instytutu Zdrowia i Urody Feniks

  5. Promocja – Agata Wendzonka, właścicielka salonów urody Kandara i Kandara Wax & Nail

moderator dyskusji: Mariusz Nieścior, redaktor naczelny Beauty Inspiration

Szczegółowy program konferencji i warunki uczestnictwa:

16 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page