top of page
  • Zdjęcie autoraMonika Kosieniak

To powinno być w Twojej ofercie na Dzień Kobiet!



Pachnący tulipanami dzień wszystkich dam zbliża się wielkimi krokami, a ty nadal zastanawiasz się, jaką ofertą przyciągniesz ich do swojego salonu piękności jak najwięcej? Pamiętaj, że oprócz oczywistej oryginalności kluczem do sukcesu w branży beauty są  potrzebom klientek specjalne zestawy zabiegów. Aby sprostać ich oczekiwaniom zarówno w dniu ich święta, jak i w jego okolicach, koniecznie zapoznaj się z naszymi wskazówkami na temat wyjątkowej wiosennej oferty dla pań.


Czy w ogóle warto? – czyli o sile marketingu okołoświątecznego w Twoim salonie

Poza oferowanymi przez cały rok zabiegami wysokiej jakości, które zapewnią Ci rozgłos w okolicy, nie zapominaj także o innych „drobnych” akcjach promocyjnych, dedykowanych specjalnym okresom i klientom. Oczywistością jest, że w czasie bożonarodzeniowym więcej osób zechce kupić bony podarunkowe na zabiegi nawilżające z użyciem kosmetyków o kuszącym zapachu piernika lub pomarańczy, a wiosną wiele stałych bywalczyń salonu SPA skusi się na proponowane przez obsługę masaże z dodatkiem kwiatowych olejków. Nie rezygnuj zatem z żadnej okazji do świętowania specjalnych dni z odwiedzającymi Twój zakątek urody paniami. Pamiętaj, że 8 marca to data naprawdę wyjątkowa i właśnie w tym dniu, a także przez cały marzec, bo świętowanie nie kończy się przecież o północy, wiele kobiet szuka miejsca, gdzie mogłoby poddać się zabiegom upiększającym, by poprawić sobie nastrój i zapomnieć o depresyjnej szaroburej zimowej aurze. To właśnie ten okres jest też najczęściej wykorzystywany przez panów, którzy szukają wyjątkowego salonu, w którym ich mamy, narzeczone lub żony mogłyby przez chwilę odpocząć w ramach prezentu od ukochanego mężczyzny. 


O czym pamiętać, przygotowując ofertę dla salonu kosmetycznego na Dzień Kobiet?

Jeśli w zeszłym roku nie organizowałaś żadnych specjalnych akcji z okazji tego dnia, postaraj się po prostu podążać za opisanymi przez nas niżej radami. Jeśli jednak masz już pewne doświadczenie w tej sferze, koniecznie zastanów się, co sprawdziło się w Twoim salonie SPA poprzednim razem i jak mogłabyś to udoskonalić tej wiosny. Nie staraj się za wszelką cenę wymyślać w tym roku czegoś zupełnie nowego. Prawdopodobnie zadowolone klientki, które poprzednio miały przyjemność skorzystać z konkretnej oferty promocyjnej i specjalnych zabiegów, będą czekały na informację o czymś podobnym także w tym roku. Postaraj się zatem, żeby ich nadzieje nie doprowadziły do niespodziewanego rozczarowania i połącz powiew świeżości z tym, co dobrze znają i za co cenią Twój biznes.


„Odrobina” kwiatów nie zaszkodzi

Chociaż formalnie 8 marca nie jest jeszcze wiosennym dniem, a kolejna pora roku rozpoczyna się jakieś dwa tygodnie później, nie podlega dyskusji, że po zimie (jakkolwiek ciepła by ona nie była) każda z nas ma ochotę na odrobinę kwitnącego kwiatowego szaleństwa. Właśnie dlatego, wybierając zabiegi, które można sprzedać w tym dniu w cenie promocyjnej lub dodać do pakietów prezentowych, nie zapominaj, jakie typy kosmetyków mogą się w tym okresie spodobać klientkom. Wszelkie różane, a także liliowe aromaty są teraz topowymi wyborami, jeśli chodzi o ekstrakty w kosmetykach, które warto im proponować. Każda z pań, odwiedzających Twój salon, będzie pewnie skrycie marzyła o poczuciu naturalnej woni zbliżającej się pory roku od razu po przestąpieniu progu tego kosmetycznego królestwa, więc postaraj się także o odrobinę aromaterapii w każdym pomieszczeniu. Rozstaw w różnych miejscach naturalne świece sojowe o kojącym zapachu lawendy lub frezji. Takie powitanie na pewno sprawi, że każda marcowa wizyta u kosmetologa będzie czymś niezapomnianym nawet dla stałych klientek.


Jakie zabiegi przyciągną klientki w Dzień kobiet?

Po zimie skóra każdej z nas potrzebuje nawilżenia, więc w swojej ofercie specjalnej na 8 marca postaw przede wszystkim na rytuały regenerująco-odżywiające. Pamiętaj też, żeby zachęcać klientki do zainwestowania w pielęgnację wiosenną, proponując im specjalnie opracowane pakiety zabiegów. Jeśli nawilżenie, to także oczyszczanie, a jeśli regeneracja, to też walka z przebarwieniami. Praca z wymagającą opieki po zimie skórą zwykle nie należy do najprostszych, ale oferowane przez Ciebie zabiegi mogą znacząco wpłynąć na jej kondycję, co powinno przekonać nawet niezdecydowane panie lub ich mężów, szukających wiosennego prezentu.


Top 3 pomysły na ciekawe zabiegi z okazji Dnia Kobiet

Jeśli w Twojej głowie nadal nie pojawiło się konkretne rozwiązanie tego wiosennego problemu, z którym borykają się wszystkie właścicielki salonów urody, koniecznie skorzystajcie z gotowych propozycji zabiegów, które polecamy na wiosnę. Pamiętaj, że aby były to udane rytuały konieczne będą nie tylko umiejętności Twoje i Twoich pracownic, ale także świetnej jakości naturalne produkty do pielęgnacji, które nie podrażnią skóry klientek i naprawdę będą w stanie zdziałać cuda.

  1. Kwiatowe kobido dla królowej w każdym wieku

Masaż kobido jest już szeroko znany i lubiany na polskim rynku usług beauty. Koniecznie zaproponuj go swoim klientkom także w wersji wiosennej – z użyciem olejków o zapachu kwiatowym, np. różanym. Masaż twarzy w tym stylu, nazywany czasem naturalnym liftingiem, możesz polecać paniom w każdym wieku, ale także reklamować jako zabieg szczególnie ważny po czterdziestym roku życia.

  1. Szalony zabieg nawilżający

Połączenie nut kwiatowych z nasyconym zapachem owoców to właśnie to, na co czekają niektóre z Twoich młodszych (i nie tylko) klientek. Zaproponuj im zatem zabiegi pachnące wiosennymi pąkami i… mandarynką lub pomarańczą. Takie rytuały

nawilżające będą przeciwdziałały także starzeniu się skóry i pojawianiu się na niej niedoskonałości.

  1. Różana odnowa w wiosennym stylu

Dystyngowane panie i zabiegane bizneswoman na pewno docenią, że w Twojej ofercie pojawił się rytuał pielęgnacyjny z tak wykwintnym zapachem w roli głównej. Ponadczasowość wspomnianego aromatu nie podlega dyskusji, więc nie zapomnij o nim i w tym roku!


Niech Dzień Kobiet stanie się pretekstem do zaoferowania czegoś więcej niż standardowe zabiegi pielęgnacyjne. Wzbogacanie i dopasowywanie oferty odpowiednio do okazji, jest kluczowe w spełnieniu potrzeb Twoich klientów.

36 wyświetleń0 komentarzy
bottom of page